miercuri, 6 iulie 2016

Beauty Edition: Deschis la Distracţie



Bună fetelor
V-am promis într-un articol recent că revin cu postări glamour în curând.
Aşa că mă ţin de cuvânt şi am să vă povestesc câte ceva despre ediţia de beauty marca Deschis la Distracţie, care a fost filmată recent şi o veţi putea viziona duminică 10 iulie pe Antena 1 Moldova, începând cu orele 11.30.




Stiliştii de la Donna Carina s-au jucat cu părul a câtorva modele şi ce-a ieşit, a fost inedit!
Chiar şi eu am rămas plăcut surprinsă de rezultatul final. O coafură Avant-garde ce poate fi purtată la un eveniment Fashion, o prezentare de modă sau de ce nu dacă vrei să ieşi din tipare, o poţi purta chiar la nunta ta.


Make-up-ul a fost şi el pe măsură, Claudia Leahu  stilist a ştiut să îmi pună în valoare trăsăturile. Mai rar aşa stilist care ştie să le facă foarte bine pe amândouă, şi coafură şi make-up. 
Mulţumesc Claudia!



Recunosc că m-am simţit deosebit în rochia de mireasă creată de Alexandra Mihalache în atelierul Budoir. Aş purta o astfel de rochie de mireasă la nunta mea!
Să vă vând un pont? Rochia este pusă în vânzare şi este la jumătate de preţ, credeţi-mă se merită.



Şi ca povestea să fie completă, surpriză, la final am interpretat  coverul "Love me like you do" după Ellie Goulding. 
Nu uitaţi, duminică 10 iulie, putem vedea emisiunea pe Antena 1 Moldova, începând cu orele 11:30.
Vă pup!








Mulţumiri:

Pentru invitaţie - Vlad Baba şi Andrei Naser Deschis la Distracţie
Coafură şi Make-up - Claudia Leahu stilist Donna Carina
Rochie de mireasă - Alexandra Mihalache Atelier Budoir
Fotograf - Alex Pascariu