vineri, 23 decembrie 2016

Bloggerii au share-uit zâmbete pe chipul copiilor


Campania Share-uim Globuri cu Suflet

Realitatea este tristă, dacă nu chiar din ce în ce mai tristă și după părerea mea ea se împarte în felul următor: cei care au mult și cei care poate nu au nici o pâine pe masă. Citisem undeva și mi-a rămas în minte cum că "oricât ai pe masă, poate într-o zi ai mai mult nu agonisi, nu lăsa să se strice, ci dă unui sărac -pentru că sigur se va bucura de hrana primită- sau chiar de ai doar o pâine în casă, din bucățica ta împarte cu cel flămând." Sau auzisem zilele trecute o vorbă de la un mare director, ce m-a atins pe suflet "mi-am sărbătorit ziua de naștere alături de angajați (angajații fiind oameni cu dizabilități), de ce să mi-o petrec la restaurant cu fonfeuri, poate alții nu au nici ce mânca și eu petrec într-o veselie."

Revenind la campania "Șare-uim globuri cu suflet", bloggerii din kooporetiva Iași, împreună cu Carrefour și Casa Share au dăruit zilele acestea zâmbete pe chipul copiilor și famiilor nevoiașe. 



Mă înclin în fața colegilor pentru solidaritatea de care au dat dovadă, pentru faptul că au adunat darurile și împreună au mers la cele 11 familii nevoiașe de care vă povesteam într-un articol anterior aici și să-mi fie cu iertare că nu am putut merge cu ei. 

Copiii s-au bucurat foarte tare de cele primite, dar și pentru faptul că anul acesta este pentru prima dată când au brăduț de sărbători și asta datorită celor de la Carrefour. 






Mulțumim tuturor celor care s-au implicat și tuturor celor care au donat!😊

Sărbători cu bucurii, liniște în case și în suflete vă doresc!

Implicați în campanie: Ionuț DurbacaDiana CătănoaiaMarian MateiAnda ElenaConstantin Ciortan